بی تو . . .

تراوشات ذهن پریشان من . . .

 

تیک تاک های ساعت تنهایی من ,

هر ثانیه اثبات میکند نبودنت را . . .

دستان سردم

هر لحظه بی تو بودنم را به رخم میکشد . . .

سست میشود و میلرزد این تن

بدون آغوشت . . .

گوش هایم ناشنوا میشود در شب های تنهایی

وقتی که زمزمه های شبانه ات در گوشم تکرار نمیشود . . .

قهوه من

تلخ ترین قهوه دنیا میشود

هنگامی که میزبان

چشمان تو نباشد . . .

وقتی تو نباشی

جا سیگاری پر میشود از ته سیگار هایی که

در حسرت چشمانت سوخت و خاکستر شد . . .

بیا تا با طلسم چشمانت

فراموش کنم تیک تاک های بی رحمانه ی عقربه های ساعت را . . .

بیا و با دستان گرمت

نابود کن لحظه های سرد بی تو بودنم را . . .

تن من هنوز بوی آغوشت را میدهد . . .

بیا . . .

بیا که بی تو

هیچ "من"ی معنا ندارد . . .





                                                                        Atieh Zahir         

 



نظرات شما عزیزان:

zizi goloo
ساعت23:11---18 شهريور 1391
dar morede webet faghat mitoonam khafe shamo sokot konam chon matalebet aaaliiiitar az ouniye k man betoonam tosifesh konam !!!

emroozam ba ba'zi az matalebet kolli gerye kardam .

vaghean aaaaliiiiye,,,,,aaaaliiiiiiپاسخ:aziiizam,nazi jo0o00onam: to hamishe be man lotf dashti,hamishe negahet vasam arzeshmand bode o hast.... baz ham be webe man sar bezan...


poro
ساعت21:57---18 شهريور 1391
kheili kheili foQolade va Qashang bud
heSsaB ba emruze man jur dar omad
khola3 k...
bazam me3 hamishe ali bud


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 17 شهريور 1391برچسب:,ساعت22:22توسط Atieh Zahir | |